.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکسی که باعث شد "مسجد جامعی" وزیر نشود
«برخی می‌گویند حمایت تلویحی سید محمد خاتمی از وزارت مسجدجامعی در مراسم نمایش فیلم "گذشته" باعث این تغییر شده است.»
عکسی که باعث شد "مسجد جامعی" وزیر نشود

به گزارش جام، سایت جرس با انتشار تصویری از احمد مسجد جامعی در کنار سید محمد خاتمی انتشار این عکس را علت اصلی عدم انتخاب مسجد جامعی برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد دانسته است.

به نوشته جرس، در حالیکه همه گمانه زنی‌ها حاکی ازاین بود که احمد مسجد جامعی دومین وزیر فرهنگ و ارشاد در دوره اصلاحات، اولین وزیر این وزارتخانه در دولت اعتدال هم خواهد بود، به یکباره ورق برگشت و نام «علی جنتی» اعلام شد که پیشینه چندانی در زمینه فرهنگ و هنر ندارد و حتی پدرش (آیت اله جنتی رئیس شورای نگهبان) گفته که بهتر بود وزارتخانه دیگری به پسرش پیشنهاد می‌شد.

به دنبال این جابجائی، اهالی فرهنگ و هنر از خود می‌پرسند چرا نام مسجد جامعی درآخرین روز‌ها از لیست روحانی حذف شد؟ آن‌ها که قدری به ماجرا نزدیک‌تر هستند، همین عکس را که در اینجا می‌بینید، عامل کنار گذاشتن مسجد جامعی می‌دانند: نزدیکی به محمدخاتمی.


این سایت افزود: فرشته طائرپور تهیه کننده نامدار سینمای ایرانی پس از ملاقاتی که همراه با برخی دیگر از چهره‌های هنری با آیت اله هاشمی رفسنجانی داشت، در این مورد گفت: «برخی می‌گویند حمایت تلویحی سید محمد خاتمی از وزارت مسجدجامعی در مراسم نمایش فیلم "گذشته" باعث این تغییر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.